Rozbudowany system IBM SPSS Statistics pozwala na przeprowadzenie pogłębionych analiz. Czytelne tabele i przejrzyste wykresy ułatwiają intuicyjne zapoznanie się z wynikami. Przedstawienie procesu sprzedażowego w efektownej formie np. dashboardów, pozwoli lepiej uświadomić odbiorcy rysujący się trend.
Nareszcie można połączyć tworzenie obiektów wynikowych z ich przejrzystą prezentacją w raporcie. Osoba tworząca raport może w dowolny sposób określić format prezentacji, układ, tło czy dodać komentarze do obiektów. Gotowy raport może zostać opublikowany na portalu w postaci strony WWW lub w popularnych formatach dokumentów.
Możliwość skupienia w jednym, ogólnie dostępnym miejscu, wiedzy na temat różnych obszarów, tematów czy projektów przyspiesza proces dzielenia się nią z uprawnionymi odbiorcami. Łatwy dostęp do pogłębionych, atrakcyjnie zaprezentowanych informacji, znacząco usprawnia proces decyzyjny.
Raport sprzedażowy to dla mnie jedno z podstawowych narzędzi pracy. Pozwala mi ocenić wolumen i strukturę sprzedaży, a także zespół.
Posiadając informacje na temat współposiadania produktów, mogę tworzyć trafne rekomendacje produktów, czy usług dla Klientów.
Dobór klientów do kampanii odbywa się przez zastosowanie optymalnego modelu. Moim zadaniem jest wskazanie tego, który jest skuteczny.
Identyfikacja czynników wpływających na satysfakcję klienta ma charakter kluczowy dla jego utrzymania.
Analiza wyników sprzedaży jest kluczowym sposobem weryfikacji efektywności Działu Sprzedaży. Korzystając z założonych dla sprzedawców progów mogę łatwo ocenić, które regiony dobrze sobie radzą, a które wymagają podjęcia działań wspierających. Dostępna struktura sprzedaży, taka jak: suma, mediana, zmienność i rozproszenie dostarcza kapitalnej i łatwo przyswajalnej wiedzy ułatwiającej podejmowanie decyzji. Ważne dla mnie jest, że korzystając z PS IMAGO PRO wyniki mam cyklicznie aktualizowane i dostępne przez nasz firmowy portal WWW.
Opublikowany raport Omówienie raportuKorzystając z wyników analizy współposiadania mogę na bazie koszyków zakupowych klientów, określić wytyczne do działań dosprzedażowych. Wynikiem analizy są segmenty, w których klienci mają nieco inne potrzeby i wymagają dopasowanych działań. Dodatkowo w wynikach analizy interesują mnie informacje na temat sposobu korzystania z produktów. To kapitalna wiedza do kampanii aktywizacyjnych. PS IMAGO PRO to narzędzie, które stanowi dla mnie pomost do przekazywania wiedzy analitycznej osobom podejmującym decyzje biznesowe.
Opublikowany raport Omówienie raportuElementem tworzenia kampanii marketingu bezpośredniego jest wybór grupy docelowej klientów, do której będą kierowane nasze działania. Do tego służą modele, które buduję korzystając z danych historycznych. Jednak nim wdrożymy model do produkcji ważna jest ocena efektywność doboru klientów do kampanii. Szybki dostęp do informacji porównawczych w zakresie skuteczności modelu pozwala na wybranie rozwiązania optymalnego. Przejrzyste przedstawienie szeregu statystyk i analiz w PS IMAGO PRO ułatwia podjęcie decyzji o wyborze.
Przygotowując model do kampanii muszę wziąć pod uwagę wiele zmiennych i zidentyfikować, który z nich jest najlepiej dopasowany. Kiedy uruchamiam go produkcyjnie to menedżer dysponuje tym, kogo bierzemy do kamapanii.
Opublikowany raport Omówienie raportuMój raport ma na celu cykliczne podsumowywanie badania wskaźnika lojalności klientów - Net Promoter Score. Dzięki niemu mogę poznać aktualną sytuację, jak i prześledzić zmiany w czasie. Podstrony dostarczają wiedzy na temat satysfakcji klientów w poszczególnych regionach oraz czynników wpływających na zadowolenie klientów.
Opublikowany raport Omówienie raportuDostęp do wielu technik analitycznych i narzędzi do zarządzania danymi, daje nowe możliwości w stosunku do narzędzi raportujących.
Zbuduj samodzielny raport w standardzie korporacyjnym. Dobierz format dokumentu z myślą o sposobie publikacji i stwórz własny styl raportów.
Udostępniaj treści analityczne uprawnionym odbiorcom. Użytkownik może stworzyć środowisko dystrybucyjne dla własnych raportów, bądź dla całej firmy.
Stały dostęp do aktualnych informacji usprawnia proces decyzyjny i przyśpiesza realizację działań i reagowanie na zmiany, budując przewagę konkurencyjną firmy.
IBM SPSS Statistics to sprawdzone, potężne narzędzie do analizy danych ilościowych. Szereg modułów oferuje liczne techniki, m.in. służące do analizy opisowej, prognozowania i predykcji, klasyfikacji i grupowania. Dodatkowe 31 procedur PS IMAGO Pack PRO kapitalnie rozszerza możliwości IBM SPSS Statistics. Oferuje niedostępne do tej pory metody zarządzania zbiorami danych, przekształcania zmiennych oraz analizy zależności pomiędzy nimi. Obok nowych technik dostarcza szereg nowych typów wizualizacji wyników np. dashboardów czy wykresów zestawionych.
ZOBACZ WIĘCEJDysponując obiektami wynikowymi z analiz zrobionych w IBM SPSS Statistics, twórca raportu będzie nareszcie mógł z łatwością przygotować dostosowany do potrzeb odbiorcy zestaw informacji. Wśród elementów definiowalnych raportu znajdują się: układ, struktura wraz z nawigacją, styl, wygląd, jego format oraz opisy i komentarze do obiektów. Pozwala to na przygotowanie raportu zgodnie ze standardem organizacji. Gotowy raport w zależności od ustalonej formy, może być opublikowany na firmowej stronie WWW, portalu korporacyjnym lub po prostu przesłany jako dokument PDF wybranym osobom.
ZOBACZ WIĘCEJProces raportowania analitycznego nie kończy się na stworzeniu raportu. Równie ważnym etapem jest jego publikacja i dystrybucja do uprawnionych odbiorców. Pożądanym rozwiązaniem dla organizacji byłoby stworzenie jednego miejsca służącego do prezentacji i publikacji wyników, gromadzącego kluczowe dla działania firmy informacje. Taka jest istota Portalu. Pozwala użytkownikowi zarówno udostępniać raporty, tworzyć grupy czy nadawać uprawnienia. Zgromadzone w repozytorium raporty są uporządkowane w ramach struktury katalogów, która może odzwierciedlać np.: strukturę organizacyjną firmy lub jej cele biznesowe.
ZOBACZ WIĘCEJMożliwość stałego dostępu do aktualnych informacji jest kluczowa dla sprawnego działania firmy. Nie dotyczy to tylko raportów powtarzalnych. W przypadku raportów ad hoc, często zdarza się, że publikowane dokumenty różnią się jedynie danymi. Do tej pory aktualizacja takiego raportu wymagała ponownego utworzenia i wyeksportowania obiektów w IBM SPSS Statistics. Teraz dzięki dostępnej funkcjonalności, proces aktualizacji i publikacji raportów ad hoc i cyklicznych (np. kwartalnych) jest zautomatyzowany.
ZOBACZ WIĘCEJFirma Predictive Solutions (dawniej SPSS Polska) od 25 lat wspiera klientów w pozyskiwaniu informacji z danych. Oferuje wiedzę i doświadczenie oraz oprogramowanie i kompleksowe rozwiązania pozwalające efektywnie stosować analizę danych w biznesie, administracji publicznej, badaniach naukowych i edukacji.
Rozwiązania oferowane klientom wykorzystują technologie IBM SPSS, których Predictive Solutions jest głównym dystrybutorem w Polsce od 1991 roku. Na ich bazie powstały rozwiązania dedykowane dla wybranych obszarów biznesowych: przeciwdziałania praniu pieniędzy (PS AML), zarządzania relacjami z klientami (PS ACRM), zapobiegania nadużyciom (PS FRAUD) i inne. Firma tworzy również własne rozwiązania, takie jak: kompleksowa platforma analityczno-raportująca (PS IMAGO PRO) czy system zarządzania sprawami (PS SYMOBIS).
Od statystyki i raportowania, poprzez data mining i rozwiązania predykcyjne, firma Predictive Solutions pomaga wykorzystywać dane by spojrzeć w przyszłość i podejmować najlepsze decyzje.
Predictive Solutions Sp. z o.o. [dawniej SPSS Polska]
ul. Racławicka 58 ⋅ 30-017 Kraków
tel. 12 636 45 35 ⋅ faks wew. 102